Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Udržitelnost malých a středních potravinářských maloobchodních formátů na českém trhu
Feist, Patrik
Feist, P. Udržitelnost malých a středních potravinářských maloobchodních formátů na českém trhu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Diplomová práce se zabývá udržitelností malých a středních potravinářských formátů na českém trhu. Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout opatření vedoucí ke zvýšení udržitelnosti malých a středních maloobchodních firem působících na českém trhu. Práce zkoumá maloobchodní trh potravin, sleduje preference zákazníků a identifikuje hlavní faktory ovlivňující zákazníky na maloobchodním potravinářském trhu. V diplomové práci je využita technika marketingového výzkumu, a to dotazníkové šetření. Výstupem práce je určení hlavních faktorů, které ovlivňují chování zákazníků na maloobchodním trhu potravin a návrhy doporučení pro tradiční české obchodníky.
Vliv reklamy na zákazníka v kontextu marketingu podniku Moje Kávová Hvězda
Matějková, Veronika
Matějková, V. Vliv reklamy na zákazníka v kontextu marketingu podniku Moje Kávová hvězda. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Cílem této práce je identifikovat cílovou skupinu zákazníků brněnské kavárny Moje Kávová Hvězda a zjistit, jak daná skupina vnímá image tohoto podniku, reklamu a jaké jsou její potřeby a na základě výsledků následně navrhnout opatření, která by mohla přispět ke zlepšení marketingu dané firmy v různých oblastech marketingového mixu. Celá práce je rozdělena do dvou celků, první se zabývá obecnými pojmy z oblasti marketingu, reklamy a chování spotřebitele. V druhé části je pomocí dotazníkového šetření ověřena platnost předem stanovených hypotéz a na základě výsledků jsou navrhnuty marketingové změny a doporučení.
The analysis of shopping facilities and consumer behaviour in the city of Košice
Vojáčková, Zuzana ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Chylíková, Hana (oponent)
Bakalářská práce popisuje obchodní vybavenost města Košice a nákupní chování místních obyvatel. Zaměřuje se na maloobchod v oblasti potravin. První kapitola stručně přibližuje historii a současnou geografickou a demografickou podobu Košic a podrobně charakterizuje maloobchodní vybavenost města. V druhé kapitole jsou popsány současné trendy chování zákazníků v rámci celého Slovenska. Třetí kapitola analyzuje a hodnotí výsledky dotazníku zaměřeného na nákupní chování zákazníků v Košicích. V závěrečné části jsou celoslovenské nákupní trendy porovnávány s košickými a zároveň je specifikován typický košický zákazník.
Analýza nákupních podmínek a chování zákazníků ve městě Klášterec nad Ohří
Havránková, Irena ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Bakalářská práce analyzuje nákupní podmínky a chování zákazníků ve městě Klášterec nad Ohří. Práce se zaměřuje na potravinářský sortiment zboží. První kapitola stručně charakterizuje město Klášterec a jeho okolí. Následující kapitola se zabývá obchodní vybaveností města a popisuje jednotlivé typy větších maloobchodních jednotek. Ve třetí kapitole jsou nastíněny současné trendy nákupního chování zákazníků v České republice. Závěrečná část práce se věnuje výsledkům dotazníkového šetření, které jsou porovnány s celorepublikovými trendy.
Analýza obchodní vybavenosti a nákupního chování ve městě Mělník
Novotná, Petra ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Práce se zabývá analýzou nákupního chování zákazníků prodejny Potraviny Dvořák ve městě Mělník. Je zkoumána struktura nakupujících, souvislost či pravidelnost jejich nákupu. Dále jsou na základě výhrad zákazníků vůči této prodejně formulována určitá doporučení. První kapitola pojednává o současných trendech v nákupním chování v České republice a dotýká se tématu cenové citlivosti. Druhá kapitola mapuje obchodní vybavenost Mělníka a pozornost je též věnována prodejně Potraviny Dvořák. Třetí kapitola se zabývá samotnou analýzou zákazníků zkoumané prodejny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.